loading...

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه

آیا می توانید باور کنید که چیزی به اندازه انتخاب یک توالت فرنگی می تواند به تحقیق و تلاش زیادی نیاز داشته باشد؟ با در نظر گرفتن این که برخی از انواع توالت ها ممکن است حدود نیم قرن عمر کنند، انتخاب شما

roya بازدید : 57 یکشنبه 02 مرداد 1401 نظرات (0)

آیا می توانید باور کنید که چیزی به اندازه انتخاب یک توالت فرنگی می تواند به تحقیق و تلاش زیادی نیاز داشته باشد؟ با در نظر گرفتن این که برخی از انواع توالت ها ممکن است حدود نیم قرن عمر کنند، انتخاب شما اهمیت بیشتری پیدا می کند. اما نگران نباشید، ما برخی از مهم‌ترین جنبه‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم تا این تجربه را بسیار آسان‌تر و، امیدواریم، سریع‌تر کنیم. البته ما قبلاً در مورد راهنمای خرید توالت فرنگی صحبت کرده ایم.

اجزای توالت فرنگی

بیایید با بررسی اینکه توالت ها از چه قطعاتی ساخته شده اند و چگونه کار می کند شروع کنیم؟ آنها به طور کلی از چند بخش کلیدی تشکیل شده اند:

  • لوله زباله
  • مخزن یا مخزن آب
  • مکانیسم فلاش - یا یک دکمه، اهرم یا یک زنجیر
  • S-bend یا S-trap - این در اصل یک لوله S شکل است که برای به دام انداختن مایع برای جلوگیری از جریان ناخواسته طراحی شده است. احتمالاً متوجه شده اید که توالت ها همیشه مقداری آب در قسمت پایین دارند، حتی پس از شستشو. آن ذره آب لوله فاضلاب زیر را مسدود می کند تا از ورود میکروب ها، باکتری ها و بوی بد به داخل حمام شما جلوگیری کند.
  • کاسه توالت و صندلی.

همانطور که می توانید تصور کنید الزامات زیادی وجود دارد که مواد توالت باید آنها را پوشش دهند - آنها باید مقاوم در برابر آب و مواد شیمیایی، تمیز کردن و نگهداری آسان، بهداشتی، جامد و حساس به تغییرات دما نباشند. آنها اکثریت قریب به اتفاق توالت ها را از خاک رس مخصوصی به نام شیشه شیشه ای می سازند که بیشتر به نام چینی شناخته می شود. برخی از آنها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

انواع مختلفی از توالت ها، سبک ها، مکانیسم های شستشو وجود دارد. ما قصد داریم در ادامه مقاله با جزئیات بیشتری در مورد آنها بحث کنیم.

معرفی انواع توالت فرنگی

بسته به شرایط خانه و ترجیحات شما، انواع مختلفی از توالت ها وجود دارد که باید قبل از آخرین انتخاب واحد در نظر بگیرید. این روند به راحتی می تواند طاقت فرسا شود. بنابراین ما ترجیح داده شده ترین انواع توالت در بریتانیا را فهرست کرده ایم:

  1. توالت دو فلاش

همانطور که از نام آن پیداست، آنها دو گزینه دکمه فلاش دارند - یک فلاش نیمه و یک فلاش کامل. نیم فلاش برای زباله های مایع استفاده می شود، در حالی که ما از فلاش کامل برای زباله های جامد استفاده می کنیم. یکی از بزرگترین مزایای توالت دوگانه، بهره وری آب است. قیمت آنها بالاتر است، با این حال، آنها برای محیط زیست و بودجه شما خوب هستند. بسیاری از کشورها برای مقابله با کمبود آب از این نوع توالت استفاده کرده اند.

  1. دو سیکلون فلاش

توالت های سیکلون دوبل جدیدترین گزینه موجود در بازار هستند. آنها در هر شستشو آب کمتری مصرف می کنند در حالی که قدرتی برابر با یک فلاش کامل دارند. اگرچه به اندازه توالت‌های دوشاخه در مصرف آب کارآمد نیستند، اما همچنان دوستدار محیط زیست هستند. خرید یکی از آنها قطعاً تأثیر مثبتی بر قبض آب ماهانه شما دارد.

  1. توالت های تحت فشار

بزرگترین مزیت توالت کمکی فشار، فلاش قدرتمند آن است. این مکانیزم از هوای تحت فشار برای فشار آوردن آب به داخل مخزن توالت استفاده می کند. این بدان معنی است که تقریباً هیچ فلاش دوگانه وجود ندارد. توالت های تحت فشار برای خانوارهایی با تعداد اعضای زیاد مناسب هستند، جایی که توالت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، یک نقطه ضعف وجود دارد - آنها پر سر و صدا هستند.

  1. توالت گرانشی فلاش

توالت های گرانشی فلاش معمولاً در اماکن خانگی در سراسر جهان استفاده می شوند. مخزن توالت آب را در خود نگه می دارد که با فشار دادن دکمه فلاش به داخل کاسه می ریزد. سپس آب تمام زباله ها را از طریق تله هل می دهد. توالت های گرویتی فلاش بی صدا هستند، قطعات کمتری دارند و نگهداری آنها در طول سال ها بسیار آسان است. جای تعجب نیست که آنها در بازار موفق شده اند. با یکی از این موارد، تقریباً هرگز دچار گرفتگی توالت نمی‌شوید. مقاله راهنمای تعویض شیر آشپزخانه را نیز مطالعه کنید.

  1. توالت های کمپوست

فرآیند بیولوژیکی به نام کمپوست زباله‌های انسانی را تصفیه می‌کند و نام این نوع توالت‌ها از آنجاست. بیشتر این توالت ها از مواد حجیم کننده مانند خاک اره، خرده چوب، نارگیل یا پیت ماس ​​پس از هر بار استفاده استفاده می کنند.

هنگامی که ضایعات انسانی به درستی کمپوست شوند، محصول نهایی ایمن و قابل حمل آسان است، بوی نامطبوعی وجود ندارد و تمام مایعات تبخیر می شوند. کمپوست به خوبی روی گیاهان کار می کند و نیاز به کودهای تجاری را کاهش می دهد و کیفیت آب محلی را حفظ می کند. استفاده و نگهداری صحیح از توالت های کمپوست می تواند افزودنی ظریف به یک حمام مدرن باشد.

  1. توالت «بهداشتی خشک» بدون آب

این توالت از آب برای شستشو استفاده نمی کند. توالت کمپوست در ماهیت خود یک توالت بدون آب است. آنها برای مناطقی با زیرساخت های توسعه نیافته، مشکلات زیست محیطی یا کمبود آب بسیار مناسب هستند. توالت‌های بدون آب در میان خانواده‌ها بسیار محبوب نیستند، اما اغلب در محل‌های کار و مکان‌های رویدادهای بیرونی یا مناطق کمپینگ استفاده می‌شوند.

  1. توالت فرنگی

توالت های رو به بالا نیاز به سوراخ کردن کف حمام و نصب سیستم های لوله کشی پیچیده را از بین می برند. به طور مجازی، آنها کاملا متحرک هستند و می توانند در هر جایی از ملک شما قرار بگیرند. به عنوان مثال، توالت‌های سانیفلو بیشتر به‌عنوان ماسرور استفاده می‌شوند، اما می‌توانید از آن‌ها در آشپزخانه نیز استفاده کنید. توصیه می شود برای مشاوره حرفه ای در مورد قرار دادن و نصب از یک لوله کش Saniflo کمک بگیرید.

تفاوت اساسی بین توالت های رو به بالا و وسایل استاندارد، سیستم تخلیه است. مکانیزم شامل یک واحد توالت ماسراتور و یک لوله کوچک است. دستگاه macerator مواد جامد مانند زباله های انسانی و کاغذ توالت را پردازش می کند. مخلوط حاصل از مواد و آب شستشو از طریق یک لوله به سمت بالا به فاضلاب حرکت می کند. لوله تخلیه، به اندازه 3/4 اینچ عرض، بسیاری از مشکلات ساختاری را حل می کند. دوغاب ریز که توسط یک پمپ جابجا می شود، از طریق سیستم فاضلاب، سپتیک تانک یا تانک نگهدارنده می رود.

مهندسان حرفه ای نصب توالت فرنگی سانیفلو می توانند اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آیا این واحدها برای خانه شما مناسب هستند، نحوه عملکرد آنها و بهترین مدلی که می تواند فضای بلا استفاده شما را به یک فضای کاربردی تبدیل کند، به شما ارائه دهند.

  1. توالت های قابل حمل

اینها توالت های کوچکی هستند که به راحتی از مکانی به مکان دیگر حمل می شوند. آنها برای پیاده روی، کمپینگ، جشنواره ها و هر فعالیت در فضای باز مناسب هستند. شما می توانید توالت کوچک قابل حمل خود را به راحتی حمل کنید و نقش خود را در تمیز و محافظت از محیط انجام دهید.

سبک های متداول توالت فرنگی

بعد، شما باید در مورد سبک توالت خود تصمیم بگیرید. شما می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید توالت شما یک تکه باشد یا دو تکه، دیواری یا چسبیده به زمین، سطح بالا یا سطح پایین. اما بیایید وارد جزئیات بیشتری شویم و هر گزینه را جداگانه مورد بحث قرار دهیم. در اینجا لیستی از سبک های مختلف توالت برای ملک شما آمده است:

  1. توالت دو تکه

این متداول ترین سبک توالت است. برخلاف توالت یک تکه، در اینجا مخزن آب و کاسه جدا هستند. توالت های دو تکه مقرون به صرفه و فوق العاده بادوام هستند، با این حال، تمیز کردن و ضدعفونی کردن آنها دشوار است.

  1. توالت یک تکه

نصب توالت های یک تکه آسان است و حتی می توانید آن را به عنوان یک پروژه DIY انجام دهید. تمیز کردن و نگهداری از آنها بسیار راحت است زیرا دسترسی به مناطق سخت وجود ندارد. توالت های یک تکه کوچکتر برای حمام هایی با فضای محدود مناسب هستند. آنها گران تر هستند، با این حال، با توجه به مزایا، ارزش آن را دارد.

  1. توالت پشت به دیوار

توالت های پشت به دیوار یک انتخاب سبک معاصر هستند. آنها صرفه جویی در فضا، آسان برای چشم و ساده برای تمیز کردن و نگهداری هستند. کاسه توالت مستقیماً روی دیوار ثابت می شود، در حالی که مخزن داخل دیوار یا یک تکه مبلمان پنهان است. نصب این توالت ها راحت تر و ارزان تر از توالت های دیواری است.

  1. توالت های دیواری

توالت های دیواری شیک و مدرن هستند. همچنین، از آنجایی که مخزن آب در دیوار تعبیه شده است، در فضا صرفه جویی می کنند. این توالت ها ممکن است گران قیمت و نصب آن دشوار باشد. شما باید یک لوله کش حرفه ای و احتمالاً یک دستکار استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. این هزینه کلی توالت دیواری را افزایش می دهد. ضدعفونی کردن دستگاه نسبتاً آسان است و قطعاً مزایایی دارد.

  1. توالت سطح بالا

توالت های سطح بالا به حمام شما ظاهر سنتی زیبایی می بخشد. آنها یک مخزن دارند که در بالای دیوار نصب شده است، که باید محکم یا تقویت شود تا از هر گونه مشکلی جلوگیری شود. توالت های سطح بالا دارای لوله فلاش کرومی بلند با فلاش زنجیر کششی بلند برای طراحی عالی هستند.

  1. واحدهای سطح پایین

مشابه توالت های سطح بالا، آنها به حمام شما ظاهری قدیمی تر می دهند. مخزن در سطح پایین تری تعبیه شده است که باعث کوتاهتر شدن لوله فلاش می شود. مکانیسم فلاش با اهرمی با طراحی کلاسیک کار می کند.

برچسب ها لوله بازکنی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 745
  • بازدید سال : 4,708
  • بازدید کلی : 11,376